sobota, 16 marca 2013

Leniwa sobota


Jak dobrze jest mieć weekend !
Wyspałam się dzisiaj za wszystkie czasy.
Muszę wam powiedzieć, że na siłowni wcale nie jest tak wspaniale  i przyjemnie jak myślałam. Oczywiście zdawałam sobie sprawę, że będę musiała tam nad sobą pracować, ale zakwasy mnie przerosły ;)
Nie o tym jednak dzisiaj chciałam napisać.
Po całym tygodniu wzlotów i upadków postanowiłam spędzić leniwą, relaksacyjną i cudowną sobotę :)
Po tym jak już się wyspałam. Zjadłam wyśmienitą jajecznicę, weszłam na bloga i pisze.
Zaraz planuję iść na spacer - w końcu mamy, chociaż trochę słońca! Dzisiaj moim przyjacielem będzie kanapa :P Posłucham muzyki i resztę dnia spędzę a przeglądaniu i czytaniu czasopism i oglądaniu ulubionych seriali z internetu :)
Ciekawe, jakie wy lubicie seriale. Może mi coś polecicie?





Wieczorem gorąca kąpiel ze świecami. Do tego winko i będę zregenerowana :)



2 komentarze:

  1. Takie soboty to ja mam prawie caly zas ale bez wina xd
    Zapraszam do mnie jukaandfashion.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :) Ja nie zawsze mam czas na spędzenie całego leniwego dnia - ten był mi bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń